Sposób załatwiania spraw
Sprawy w Spółce „Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o. w Zdzieszowicach można załatwiać osobiście w siedzibie Spółki, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Kontakt z odpowiednimi działami możliwy jest pod numerem telefonu +48 77 405 59 00 z wyborem odpowiedniego wewnętrznego numeru:
Dział Obsługi Klienta – wew. 0
Dział Księgowości – wew. 1
Dział Techniczny – wew. 2
Dział Rozliczeń sprzedaży wody i wodomierze – wew. 3
W sprawach awarii infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej, w dni robocze w godz. 7:30–15:30 należy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Po godzinach pracy oraz w dni wolne funkcjonuje całodobowy numer alarmowy: 994.
Rozliczenia i płatności
Rozliczenie usług następuje od momentu instalacji wodomierza i podpisania umowy z Odbiorcą. Podstawą naliczenia należności są wskazania urządzenia pomiarowego oraz obowiązujące taryfy. Faktury wystawiane są po odczycie dokonywanym przez pracowników Spółki lub na podstawie odczytu przekazanego przez klienta.
Płatności można dokonywać przelewem, na poczcie lub w banku – zgodnie z opłatami danej placówki. Spółka monitoruje terminowość płatności, a w przypadku zaległości wdraża procedurę windykacyjną, która może skutkować odcięciem dostawy wody. O takim działaniu informowany jest Burmistrz Miasta Zdzieszowice oraz Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna.
- Ostatnio zmienione .

